zapytania z sesji
Z lekkim opóźnieniem, ale najwyższy już czas opublikować kilka zapytań, które zostały skierowane do Prezydenta na ostatniej Sesji 26 lutego 2014r.
170/SLD/2014
Panie Prezydencie zgodnie z Pana wcześniejszymi deklaracjami wyciągamy wnioski z wszystkich zdarzeń jakie mają miejsce na terenie miasta, powinniśmy być organizacją uczącą się – było to przedmiotem moich wcześniejszych interpelacji. Proszę wskazać jak zostały rozpatrzone wnioski, jakie skierowałem na Komisji Gospodarki po posiedzeniu Rady Osiedla Generałów. Wczorajsze utrudnienia (25-go lutego) raczą przeczyć deklaracjom, brakuje decyzyjności, a w sytuacjach awaryjnych to co się dzieje pozostawia się losowi, nie widać skutecznych działań. Jakie skuteczne rozwiązania zechce Pan wreszcie wdrożyć, jaki widzi Pan w tym procesie udział policji i służb porządkowych?
171/SLD/2014
Panie Prezydencie na jakim etapie są uzgodnienia w sprawie objazdów na czas budowy linii tramwajowej? Jaką organizację ruchu się planuje? Czy przewiduje Pan synchronizację działań, bo co najgorsze może nastąpić, a na to się zanosi – uruchomić wszystkie remonty jednocześnie – rozkopanie wyjazdu na DK51, zniszczenie przejazdu na Brzeziny – no i oczywiście rozpoczęcie budowy linii tramwajowej na ul. Sikorskiego? Na jakim etapie są uzgodnienia z wójtem i starostą?
172/SLD/2014
Jakie widzi Pan rozwiązania problemu, niszczenie chodników w trakcie zimowego utrzymania/odśnieżania zbyt ciężkim sprzętem? Jako jeden z przykładów niech posłuży chodnik przy ul. Bartąskiej zarwany chodnik i powyłamywane krawężniki.
173/SLD/2014
Panie Prezydencie czy zamieszanie wokół agenta Tomka było przyczyną rozwiązania umowy o współpracy z wojewódzkim konserwatorem zabytków? Jak wyglądają służby miejskie w takim świetle skoro nie tak dawno zabranialiśmy docieplenia budynku na Zatorzu, a teraz złożyliśmy broń w tej sprawie? Jakie podjęto działania, że okazały się tak nieskuteczne?
174/SLD/2014
Panie Prezydencie nie wszystkie działania polegające na ułatwieniach komunikacyjnych przynoszą zakładane efekty. Ile należy znaleźć środków na to, by komunikacja publiczna w Olsztynie dla mieszkańców miasta (najlepiej płacących tu podatki) była bezpłatna? Powiększanie szerokości dróg nie załatwia sprawy a generuje coraz większe koszty!
byby