rozstrzelano Eskadrę

Dziś brałem udział w dyskusji w olsztyńskim MOK na temat strategi promocji miasta jaką dla Olsztyna przygotowała firma Eskadra. Spotkanie pokazało jakie nastawienie do strategi mają mieszkańcy Olsztyna, zadałem autorom pytanie: Jak przekonają samych mieszkańców do słuszności hasła i do wizji Olsztyna jako krainy serwów i latawców? Co zrobią by olsztynianie identyfikowali się ze strategią. Bardzo blado Eskadra wyglądała przy strategi promocji jaką przygotowało starostwo powiatowe!. Uczestnicy spotkania nie zostawili suchej nitki na strategi proponowanej przez Eskadrę.

W trakcie dyskusji zaświtało w mojej głowie pytanie – Eskadra promuje Olsztyn, czy Olsztyn promuje Eskadrę ??

Wszyscy dostrzegli oderwanie planów promocyjnych od historii naszego miasta, nie uwzględniono w planach promocyjnych głównych atutów Olsztyna: lasów i jezior. Zabrakło w prezentacji odniesienia się do olsztyńskiej kultury i sztuki, to co Eskadra zaproponowała dla Olsztyna może zaproponować każdemu innemu miastu, ta strategia nie jest szyta na miarę, to jest sztampa, którą można przyłożyć do każdego miasta, miasteczka i wsi na terenie Polski ;-(.

Zaproponowane festyny to rozrywka na miarę kilkutysięcznej gminy a nie prawie 200 tys miasta. Mam nadzieję, że Eskadra nie jest odporna na sugestie mieszkańców i te wnioski, które dziś padły weźmie sobie do serca!!

Facebooktwitterlinkedinrssyoutubeby feather
Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmailby feather

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.