finisz – ankieta, dopinanie starych spraw

Widać już koniec, śmiało tu można napisać, batalii o dobre skomunikowanie osiedla Zacisze z centrum miasta. Pierwsze działania jakie w tej sprawie podjąłem wraz z mieszkańcami, datuję na 2007 rok!. 9 września minęło 5 długich jak podróże do centrum miasta lat od pamiętnych wytycznych ze strony miejskiego przewoźnika. Dla odświeżenia pamięci podpinam link. Pierwsze interwencje w tej sprawie z mojej strony, w domowym i elektronicznym archiwum odnajduję już z końca 2006r.

Sukcesywnie, bijąc się wciąż z piętrzącymi się przeszkodami – wreszcie dostrzegam zbliżający się szczęśliwy koniec batalii. Nawet jedna z odpowiedzi w sprawie budowy zatok, mnie nie zniechęca – dziś poruszyłem sprawę na Sesji Rady Miasta – jednocześnie dostrzegłem  – Prezydent notował. Jak to mawia przysłowie – nadzieje umiera ostatnia. A w tej materii, może i czasem części mieszkańców jej brakło, ale to prawie już.

Planowany koniec budowy ronda przy Bartągu – pierwotnie na styczeń 2013r znacząco się przybliżył i możliwe że już listopadzie będzie koniec robót budowlanych.

Pracuję w zespole „fokusowym” który miał możliwość zapoznać się ze strategią rozwoju komunikacji publicznej, staram się współpracować z ZKM – dzięki tym działaniom mam możliwość dopasować choć w południowej części miasta ofertę komunikacyjną do potrzeb mieszkańców. To co mi się wydaje, to jedno a to czego oczekują mieszkańcy może być zupełnie inną sprawą.

By oprzeć to wszystko na jednym mianowniku stworzyłem ankietę, którą mam nadzieję wypełni przez internet jak najwięcej mieszkańców. Jeśli to się nie uda będzie trzeba odwiedzić sąsiadów w ich domach.

Ankieta znajduje się na tronie http://www.zacisze.olsztyn.ayz.pl/?p=766, a bezpośredni link (stworzyłem ją w oparciu o narzędzia Google) można znaleźć TU. W pierwszych 2 godzinach, przed rozpoczęciem jeszcze zmasowanej akcji informacyjnej ankietę wypełniło już 20sąsiadek i sąsiadów, co rokuje dobrze na wyniki. (info tylko na forum, FB i kilka sms)

Jutro postaram się zainteresować akcją dziennikarzy, by dotarli do szerszej grupy mieszkańców, by dopasowanie oferty do potrzeb było jak najbardziej optymalne.

Facebooktwitterlinkedinrssyoutubeby feather
Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmailby feather

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.